вівторок, 20 вересня 2016 р.

План РМО педагогів-організаторів

ВСТУП ДО ПЛАНУ РОБОТИ
РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
 ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ

Аналіз роботи районного МО педагогів-організаторів за 2015-2016 н.р.

Районне методичне об’єднання  педагогів-організаторів у 2015-2016 н.р. працювало над підвищенням рівня фахової майстерності педагогів-організаторів, вихованості учнів, формування компетентної особистості, здатної до самоосвіти і саморозвитку, подальшої самореалізації.
Навчально-виховна робота  педагогів-організаторів була спрямована на підвищення ефективності й результативності організаційно-методичного забезпечення реалізації обласної Програми національного виховання учнівської молоді,  Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, органів учнівського самоврядування.
Педагоги-організатори спрямовували свої зусилля на подальший розвиток учнівського самоврядування: удосконалення нормативно-правової бази, регламенту діяльності та моделей учнівського самоврядування, зростання їх ролі в життєдіяльності шкільних учнівських колективів, організації дозвіллєвої діяльності, набутті школярами певного соціального досвіду, громадянському становлення особистості; організацію навчання голів структурних підрозділів та радників учнівського самоврядування; ведення ділової документації, рейтингу життєдіяльності учнівських колективів.

РМО педагогів-організаторів працювало над проблемою "Формування професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора шляхом реалізації Програми національно-патріотичного виховання учнів"
З метою реалізації проблеми учасники методичного об‘єднання  ставили перед собою такі завдання:
-         продовжувати цілеспрямовану і системну роботу щодо здійснення виховного впливу на підростаюче покоління;
-         забезпечувати подальше підвищення рівня професійної компетентності педагогів-організаторів та здійснення обміну досвідом шляхом використання оглядів професійної майстерності, творчих звітів, тощо;
-         орієнтувати педагогів-організаторів на удосконалення організації роботи органів учнівського самоврядування, створення дитячих громадських організацій і об’єднань;
-         працювати за зразком тижневого плану роботи педагога-організатора, адаптованого до специфіки виховного процесу в районі (серпневе засідання);
-         поповнення медіатеки різнопланового характеру для забезпечення потреб виховного процесу з боку діяльності педагога-організатора;
-         діяльність дитячих громадських організацій та об’єднань підпорядкувати змісту виховання, передбаченого Програмою національного виховання учнівської молоді, Основними орієнтирами виховання;
-         створення портфоліо (електронний та паперовий варіанти) діяльності органів учнівського самоврядування у кожному навчальному закладі;
-         проведення протягом жовтня та квітня моніторинг рівня ціннісних ставлень і орієнтацій особистості учнів та долучення до участі в ньому органи учнівського самоврядування.
Становленнюпрофесійноїпозиції педагога-організатора як вихователясприяє система методичноїроботи. Вона покликана, з одного боку, акцентуватиувагупедагогів на найбільшактуальних проблемах виховання та розвиткуучнів, а з другого – компенсувати"проблемнібольові точки" в оволодіннітехнологічними та методичниминавичками та прийомами. Методичненавчанняпедагогів-організаторіввідбувається не тільки на основідиференційовано-особистісногопідходущодовизначення"рівнякомпетентності" в царинівиховання. Для діагностування"рівнякомпетентності"використовуютьсярізні методики спостереження, анкета-самоаналіз, співбесіди, аналізпланівпозаурочноїдіяльності педагога-організатора. Цедаєзмогувивчати коло проблем, щопотребуютьрозв’язання, й визначитинапрямиметодичноїдопомогипедагогам-організаторам.
Аналізуючи роботу районного методичного об‘єднання 2015-2016 н.р., можна сказати, що:
-  більшість педагогів-організаторів добре володіють методикою організації навчально-виховної роботи з учнівським самоврядуванням, з дитячими організаціями та колективами; добре володіють питанням методики проведення позакласних заходів, колективних творчих справ, вміють стимулювати учнів у процесі виховної роботи;
-   виявляють високий рівень професіоналізму та ініціативи;
-  забезпечують високу результативність, якість своєї праці, активно займаються інноваційною освітньо-виховною діяльністю;
-   ефективно застосовують теоретичні професійні знання в практичній педагогічній діяльності.
Уміло організовані педагогами-організаторами виховні заходи вирізняються ціннісно-орієнтованою спрямованістю, змістовністю, високим ступенем новизни та проблемності. Вони завжди відповідають темі, інтересам та запитам дітей, мають практичну спрямованість.
Педагоги-організатори сприяють розвитку творчих здібностей дітей через залучення їх  до роботи в дитячих організаціях, студіях, гуртках, секціях. Проводять велику роботу із соціально незахищеними категоріями дітей, залучаючи їх до участі в конкурсах різного рівня. Досконало володіючи методикою організації роботи з дитячими колективами, педагоги-організатори надають кваліфіковану допомогу класним керівникам.
Для досягнення результативності роботи педагоги-організатори проводять ґрунтовну науково-методичну роботу.
Робота педагогів-організаторів – це яскравий приклад та зразок співпраці з колегами в межах районного методичного об‘єднання педагогів-організаторів. Завжди активні, ініціативні, запозичують краще з досвіду роботи колег, діляться власними напрацюваннями, поширюють педагогічний досвід.
У 2016-2017 навчальному році районне методичне об‘єднання педагогів-організаторів планує продовжувати роботу над реалізацією проблеми "Формування професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора шляхом реалізації Програми національно-патріотичного виховання учнів".

Тематика засідань
І засідання

Дата проведення –  28.08.2016 року
Час проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 м.Гайворон

1.     Аналіз роботи РМО педагогів-організаторів за 2015-2016 н.р. та організація виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році.
                                                     Куца О.В.(методист РМК)
Тищук Р.В. (голова РМО)

2.     Планування роботи педагога-організатора на навчальний рік.
                                               Коваль О.О.(ЗШ І-ІІІ ст. с.Хащувате)

3.     Робоча папка педагога-організатора.
Куца О.В.(методист РМК)

4.     Організація самоосвітньої діяльності педагога-організатора.
Глуха С.Д. (НВК "Гайворонська гімназія-
загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№5"
5.     Співпраця з вчительським, учнівським та батьківським колективами, спеціалістами з інших соціальних сфер.
Бондаренко К.В. (ЗШ І-ІІІ ст.с.Чемерпіль)
ІІ засідання

Дата проведення –  18.10.2016 року
Час проведення – 09.00 год.
Місце проведення – Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с.Чемерпіль

1.     Плануванняроботи  педагога-організатора  за Програмоюнаціональноговихованняучнівськоїмолоді
Бондаренко К.В. (ЗШ І-ІІІ т..с.Чемерпіль)
2.     Етапи впровадження національно-патріотичного виховання.
Сарданова Л.М. (ЗШ І-ІІІ ст.с.Казавчин)
3.     Сучасні тенденції розвитку учнівського самоврядування:організація роботи на початку нового навчального року на основі впровадження нових методик та технологій.
Семко Н.Г. (ЗШ І-ІІІ ст.№2 м.Гайворон)
4.     Патріотичневиховання в позакласній та позашкільнійдіяльності;
Кушнір В.В. (ЗШ І-ІІІ ст.№3 м.Гайворон)
5.     Діагностування учасників семінару.
КливнякА.В.(ЗШ І-ІІІ ст.с.Чемерпіль)
ІІІ засідання

Дата проведення –  21.02.2016 року
Час проведення – 09.00 год.
Місце проведення – НВК "Гайворонська гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№5"

1.     Теоретико-методологічні  та методичніпроблемивизначення та діагностуванняобдарованості.
Остапчук А.Ф. (ЗШ І-ІІІ ст.смт.Салькове)
2.     Розроблення та впровадженняінноваційнихтехнологійуроботі з обдарованимидітьми та молоддю.
Смілянець І.О.(ЗШ І-ІІІ ст.С.Таужне)
3.     Правовіпроблемивиявлення, підтримки та захисту обдарованої особистості.    
Тарасенко Н.В. (ЗШ І-ІІІ ст.с.Бандурове)
4.     Розвиток в учнівактивної громадянської позиції шляхом залучення їх до волонтерської діяльності.
Чернієнко О.В. (ЗШ І-ІІІ ст.с.Солгутове)




Список учасників районного методичного об’єднанняпедагогів-організаторів


№ з/п
Прізвище та ім’я
педагога-організатора
Навчальний заклад
1.      
БондаренкоКатеринаВікторівна
Загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів  с.Чемерпіль
2.      
ГлухаСвітланаДмитрівна
НВК "Гайворонськагімназія- загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів №5"
3.      
Семко Наталія Григорівна
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 м.Гайворон
4.      
КарашевичТетянаВіленівна
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Червоне
5.      
КовальОксана
Олексіївна
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Хащувате
6.      
КушнірВікторіяВікторівна
загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів №3 м.Гайворон
7.      
Остапчук Аліна Федорівна
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів смт.Салькове
8.      
Сарданова ЛарисаМиколаївна
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Казавчин
9.      
СмілянецьІннаОлександрівна
загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів с.Таужне
10.                        
ТищукРаїсаВікторівна
Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенівс.Могильне
11.                        
Чорна Тетяна Юріївна
Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенівсмт.Завалля
12.                        
Чернієнко Олександр Володимирович
Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенівс.Солгутове
13.                        
Ткач Володимир Петрович
Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів №1 м.Гайворон
14.                        
Тарасенко
Наталія Василівна
Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенівс.Бандурове
15.                        
Голуб Неля Василівна
Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенівс.Бандурове

Немає коментарів:

Дописати коментар