ВСТУП ДО ПЛАНУ РОБОТИ
РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ
Аналіз роботи районного МО
педагогів-організаторів за 2015-2016 н.р.
Районне
методичне об’єднання педагогів-організаторів
у 2015-2016 н.р. працювало над підвищенням рівня фахової майстерності
педагогів-організаторів, вихованості учнів, формування компетентної
особистості, здатної до самоосвіти і саморозвитку, подальшої самореалізації.
Навчально-виховна
робота педагогів-організаторів була
спрямована на підвищення ефективності й результативності
організаційно-методичного забезпечення реалізації обласної Програми
національного виховання учнівської молоді,
Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів України, органів учнівського
самоврядування.
Педагоги-організатори
спрямовували свої зусилля на подальший розвиток учнівського самоврядування:
удосконалення нормативно-правової бази, регламенту діяльності та моделей
учнівського самоврядування, зростання їх ролі в життєдіяльності шкільних
учнівських колективів, організації дозвіллєвої діяльності, набутті школярами
певного соціального досвіду, громадянському становлення особистості;
організацію навчання голів структурних підрозділів та радників учнівського
самоврядування; ведення ділової документації, рейтингу життєдіяльності
учнівських колективів.
РМО
педагогів-організаторів працювало над проблемою "Формування професійних компетентностей та
креативної особистості педагога-організатора шляхом реалізації Програми
національно-патріотичного виховання учнів"
З метою реалізації проблеми учасники методичного
об‘єднання ставили перед собою такі завдання:
-
продовжувати
цілеспрямовану і системну роботу щодо здійснення виховного впливу на
підростаюче покоління;
-
забезпечувати
подальше підвищення рівня професійної компетентності педагогів-організаторів та
здійснення обміну досвідом шляхом використання оглядів професійної
майстерності, творчих звітів, тощо;
-
орієнтувати
педагогів-організаторів на удосконалення організації роботи органів учнівського
самоврядування, створення дитячих громадських організацій і об’єднань;
-
працювати
за зразком тижневого плану роботи педагога-організатора, адаптованого до
специфіки виховного процесу в районі (серпневе засідання);
-
поповнення
медіатеки різнопланового характеру для забезпечення потреб виховного процесу з
боку діяльності педагога-організатора;
-
діяльність
дитячих громадських організацій та об’єднань підпорядкувати змісту виховання,
передбаченого Програмою національного виховання учнівської молоді, Основними
орієнтирами виховання;
-
створення
портфоліо (електронний та паперовий варіанти) діяльності органів учнівського
самоврядування у кожному навчальному закладі;
-
проведення
протягом жовтня та квітня моніторинг рівня ціннісних ставлень і орієнтацій
особистості учнів та долучення до участі в ньому органи учнівського
самоврядування.
Становленнюпрофесійноїпозиції
педагога-організатора як вихователясприяє система методичноїроботи. Вона
покликана, з одного боку, акцентуватиувагупедагогів на найбільшактуальних
проблемах виховання та розвиткуучнів, а з другого – компенсувати"проблемнібольові точки" в оволодіннітехнологічними та
методичниминавичками та прийомами.
Методичненавчанняпедагогів-організаторіввідбувається не тільки на основідиференційовано-особистісногопідходущодовизначення"рівнякомпетентності" в царинівиховання. Для
діагностування"рівнякомпетентності"використовуютьсярізні методики
спостереження, анкета-самоаналіз, співбесіди, аналізпланівпозаурочноїдіяльності
педагога-організатора. Цедаєзмогувивчати коло проблем, щопотребуютьрозв’язання,
й визначитинапрямиметодичноїдопомогипедагогам-організаторам.
Аналізуючи роботу районного методичного об‘єднання
2015-2016 н.р., можна сказати, що:
- більшість
педагогів-організаторів добре володіють методикою організації
навчально-виховної роботи з учнівським самоврядуванням, з дитячими
організаціями та колективами; добре володіють питанням методики проведення
позакласних заходів, колективних творчих справ, вміють стимулювати учнів у процесі
виховної роботи;
- виявляють високий
рівень професіоналізму та ініціативи;
- забезпечують високу
результативність, якість своєї праці, активно займаються інноваційною
освітньо-виховною діяльністю;
- ефективно
застосовують теоретичні професійні знання в практичній педагогічній діяльності.
Уміло організовані педагогами-організаторами виховні
заходи вирізняються ціннісно-орієнтованою спрямованістю, змістовністю, високим
ступенем новизни та проблемності. Вони завжди відповідають темі, інтересам та запитам
дітей, мають практичну спрямованість.
Педагоги-організатори сприяють розвитку творчих
здібностей дітей через залучення їх до роботи в дитячих
організаціях, студіях, гуртках, секціях. Проводять велику роботу із
соціально незахищеними категоріями дітей, залучаючи їх до участі в конкурсах
різного рівня. Досконало володіючи методикою організації роботи з дитячими
колективами, педагоги-організатори надають кваліфіковану допомогу класним
керівникам.
Для досягнення результативності роботи
педагоги-організатори проводять ґрунтовну науково-методичну роботу.
Робота педагогів-організаторів – це яскравий приклад
та зразок співпраці з колегами в межах районного методичного об‘єднання
педагогів-організаторів. Завжди активні, ініціативні, запозичують краще з
досвіду роботи колег, діляться власними напрацюваннями, поширюють педагогічний
досвід.
У 2016-2017
навчальному році районне методичне об‘єднання педагогів-організаторів планує
продовжувати роботу над реалізацією проблеми "Формування професійних компетентностей та креативної особистості
педагога-організатора шляхом реалізації Програми національно-патріотичного
виховання учнів".
Тематика засідань
І
засідання
Дата проведення –
28.08.2016 року
Час проведення – 10.00 год.
Місце проведення – Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №
2 м.Гайворон
1.
Аналіз роботи
РМО педагогів-організаторів за 2015-2016 н.р. та організація виховного процесу
у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році.
Куца О.В.(методист РМК)
Тищук Р.В. (голова РМО)
2.
Планування
роботи педагога-організатора на навчальний рік.
Коваль О.О.(ЗШ І-ІІІ ст. с.Хащувате)
3. Робоча папка педагога-організатора.
Куца О.В.(методист РМК)
4. Організація самоосвітньої діяльності
педагога-організатора.
Глуха
С.Д. (НВК "Гайворонська гімназія-
загальноосвітня
школа І-ІІІ ст.№5"
5.
Співпраця
з вчительським, учнівським та батьківським колективами, спеціалістами з інших
соціальних сфер.
Бондаренко
К.В. (ЗШ І-ІІІ ст.с.Чемерпіль)
ІІ
засідання
Дата проведення –
18.10.2016 року
Час проведення – 09.00 год.
Місце проведення – Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с.Чемерпіль
1.
Плануванняроботи педагога-організатора за
Програмоюнаціональноговихованняучнівськоїмолоді
Бондаренко
К.В. (ЗШ І-ІІІ т..с.Чемерпіль)
2.
Етапи впровадження національно-патріотичного
виховання.
Сарданова
Л.М. (ЗШ І-ІІІ ст.с.Казавчин)
3. Сучасні
тенденції розвитку учнівського самоврядування:організація
роботи на початку нового навчального року на основі впровадження нових методик
та технологій.
Семко Н.Г. (ЗШ І-ІІІ ст.№2 м.Гайворон)
4. Патріотичневиховання в позакласній та позашкільнійдіяльності;
Кушнір В.В. (ЗШ І-ІІІ ст.№3
м.Гайворон)
5.
Діагностування
учасників семінару.
КливнякА.В.(ЗШ І-ІІІ ст.с.Чемерпіль)
ІІІ
засідання
Дата проведення –
21.02.2016 року
Час проведення – 09.00 год.
Місце проведення – НВК
"Гайворонська гімназія-загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№5"
1.
Теоретико-методологічні та методичніпроблемивизначення та
діагностуванняобдарованості.
Остапчук А.Ф. (ЗШ І-ІІІ ст.смт.Салькове)
2. Розроблення
та впровадженняінноваційнихтехнологійуроботі з обдарованимидітьми та молоддю.
Смілянець І.О.(ЗШ І-ІІІ ст.С.Таужне)
3.
Правовіпроблемивиявлення,
підтримки та захисту обдарованої особистості.
Тарасенко Н.В.
(ЗШ І-ІІІ ст.с.Бандурове)
4.
Розвиток
в учнівактивної громадянської позиції шляхом залучення їх до волонтерської
діяльності.
Чернієнко О.В. (ЗШ
І-ІІІ ст.с.Солгутове)
Список
учасників районного методичного об’єднанняпедагогів-організаторів
№ з/п
|
Прізвище та
ім’я
педагога-організатора
|
Навчальний
заклад
|
1.
|
БондаренкоКатеринаВікторівна
|
Загальноосвітняшкола
І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль
|
2.
|
ГлухаСвітланаДмитрівна
|
НВК "Гайворонськагімназія-
загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів №5"
|
3.
|
Семко Наталія Григорівна
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 м.Гайворон
|
4.
|
КарашевичТетянаВіленівна
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Червоне
|
5.
|
КовальОксана
Олексіївна
|
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Хащувате
|
6.
|
КушнірВікторіяВікторівна
|
загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів №3 м.Гайворон
|
7.
|
Остапчук Аліна Федорівна
|
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів смт.Салькове
|
8.
|
Сарданова ЛарисаМиколаївна
|
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Казавчин
|
9.
|
СмілянецьІннаОлександрівна
|
загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів с.Таужне
|
10.
|
ТищукРаїсаВікторівна
|
|
11.
|
Чорна Тетяна Юріївна
|
Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенівсмт.Завалля
|
12.
|
Чернієнко Олександр Володимирович
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівс.Солгутове
|
13.
|
Ткач Володимир Петрович
|
Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №1 м.Гайворон
|
14.
|
Тарасенко
Наталія Василівна
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівс.Бандурове
|
15.
|
Голуб Неля Василівна
|
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенівс.Бандурове
|
Немає коментарів:
Дописати коментар