понеділок, 10 жовтня 2016 р.

1. Посадова інструкція про функціональні обов'язки методиста (додається).

2. Проблеми, над якими працюють:

1)    методичний кабінет"Створення умов для розвитку педагогічної
ініціативи, підвищення загально дидактичного, науково-методичного та професійного рівня педагогів, їх інноваційної культури";

2) методист (завідувач методичного кабінету) "Підвищення рівня професійної компетентності практичних психологів та соціальних педагогів";

3) методичні формування закріплених категорій педпрацівників:
- РМО практичних психологів та соціальних педагогів"Організація профілактичної та корекційної роботи щодо девіантної поведінки дітей та підлітків в системі психологічного супроводу";
- РМО педагогів-організаторів "Формування професійних компетентностей та креативної особистості педагога-організатора шляхом реалізації Програми національно-патріотичного виховання учнівської молоді"


3. Візитка методиста (завідувача).
П.І.Б                    Куца Оксана Володимирівна
Посада                          методист методичного кабінету
Дата народження                  23 березня 1988 року
Адреса                          м.Гайворон, вул.Струнківська, 56
Телефон                        052-54-2-12-35 (роб.)
Освіта        вища, Уманський державний педагогічний університет імені П.Тичини, 2010 рік    Фах   вчитель початкових класів та практичний психолог
Пед. стаж  4 роки                 Стаж роботи на даній посаді                           2,5 роки
Рік атестації                  2017 рік
Категорія                     "спеціаліст другої категорії"          Звання       немає
Нагородинемає
Вчене звання, науковий ступінь    немає

Підвищення кваліфікації


Термін

Назва
курсів

Місце проведення
Тема завдання
17.03-17.05
Курси завідувачів (директорів), методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад
Проблема: " Сучасні підходи до профілактики деструктивної поведінки учнів"
ЧІППО
Сучасні підходи до профілактики деструктивної поведінки учнів

4. Аналіз освітньо-кваліфікаційного складу педкадрів з предмета (предметів)

№ з/п
Категорія педпрацівників, за яку відповідає методист
Усього працівників
Спеціаліст
ІІ категорія
І категорія
Вища категорія
Старший вчитель





Вчитель-методист
Примітка
1
Практичні психологи та соціальні педагоги
24
14
9
0
1
0
1

2
Педагоги-організатори
15
9
4
1
1
0
0


5. Нормативно-правові документи з питань освіти.


Назва документа

Рік видання


1.      
Конституція України
28 червня 1996 року
2.      
Закон України “Про освіту”


23 травня 1991 року №1060-ХІІ

3.      
Закон України “Про мови в Українській РСР”
28 жовтня 1989 року №8312-ХІ
4.      
Закон України “Про загальнусереднюосвіту”
13 травня 1999 року № 651 – ХІУ

5.      
"Про затвердженняНаціональноїстратегії у сфері прав людини"
Указ Президента Українивід 25.08.2015 р. № 501
6.      
"Про затвердження плану заходів з реалізаціїНаціональноїстратегіїрозвиткуосвіти в Українінаперіод до 2021 року"
Розпорядження КабінетуМіністрівУкраїнивід 4 вересня 2013 р. № 686-р

7.      
"Про затвердженняДержавного стандарту початковоїзагальноїосвіти"

Постанова КабінетуМіністрівУкраїнивід 20 квітня 2011 року№ 462
8.      
"Про затвердженняДержавного стандарту базової і повноїзагальноїсередньоїосвіти".
Постанова КабінетуМіністрівУкраїнивід 23 листопада 2011 року № 1392
9.      
"Про порядок створення, реорганізації і ліквідаціїнавчально-виховнихзакладів"
Постанова Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1994 р. N 228
10.                        
"Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку"
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 р. N 646
11.                        
"Про затвердженняПоложення про освітній округ "

Постанова Кабінету Міністрів Українивід 27 серпня 2010 р. N 777
12.                        
"Про затвердженняПоложення про загальноосвітнійнавчальний заклад"

Постанова Кабінету Міністрів Українивід 27 серпня 2010 р. N 778
13.                        
"Про затвердженняпереліку посад педагогічних та науково-педагогічнихпрацівників"

Постанова Кабінету Міністрів Українивід 14 червня 2000 р. N 963
14.                        
"Про ліцензуваннядіяльності з наданняосвітніхпослуг "
Постанова Кабінету Міністрів Українивід 8 серпня 2007 р. N 1019
15.                        
"Про затвердженняПоложення про групупродовженого дня загальноосвітньогонавчального закладу"
Постанова Кабінету Міністрів Українивід 5 жовтня 2009 р. N 1121
16.                        
"Про затвердженняПоложення про навчальнікабінетизагальноосвітніхнавчальнихзакладів"
Постанова Кабінету Міністрів Українивід 20 липня 2004  N 601
17.                        
"Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно - технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України"
Наказ Міністерства № 648 від 27.05.2014
18.                        
"Про затвердження плану заходівщодореалізаціїКонцепціїпрофільногонавчання у старшійшколі"
Наказ Міністерства № 1550 від 04.11.2013
19.                        
"Про затвердженняКонцепціїпрофільногонавчання у старшійшколі"
Наказ Міністерства № 1456 від 21.10.2013
20.                        
"Про затвердженняЗмін до Положенняпрозолоту медаль "За високідосягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні"
Наказ МОН № 528 від 03.05.2012 зареєстрований в МіністерствіюстиціїУкраїни 11 травня 2012 р. за № 750/21063
21.                        
" Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів"
Наказ Міністерствавід 22.11.2011 № 1343
22.                        
"Про  затвердженняКонцепціїлітературноїосвіти"
Наказ Міністерствавід 26.01.2011 № 58
23.                        
"Про затвердження Примірного положення про батьківські комітети (ради) загальноосвітнього навчального закладу"
Наказ Міністерствавід02.06.2004 № 440
24.                        
"Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів"
Наказ Міністерствавід 07.04.2005 № 204
25.                        
Типові навчальні плани початкової школи
НаказМОНмолодьспорту України від 10.06.2011№ 572, із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014 № 460
26.                        
Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (5-8 класи)

НаказМОНмолодьспорту України від 03.04.2012№ 409(в редакції наказу МОН України від 29.05.2014№ 664), із змінами згідно з наказами МОН України від 12.12.2014 № 1465 та від 07.08. 2015р. № 855
27.                        
Типові навчальні плани для 9-х класів

Наказ МОН України від 23.02.2004№ 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009№66,із змінами згідно з наказом МОН України та від 07.08. 2015р. № 855
28.                        
"Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеню з поглибленим вивченням окремих предметів"
Наказ Міністерства № 616 від 23.05.2012
29.                        
Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня
Наказ МОН України від 27.08.2010№ 834, зі змінами, внесеними наказами МОН України від 29.05.2014№ 657та від 07.08. 2015р. № 855
30.                        
Про затвердження Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти
Наказ Міністерства освіти і науки України від 6 вересня 2000 р. №434
31.                        
Типовеположення про атестаціюпедагогічнихпрацівників
Наказ МОН № 930 від 06.10.10 року (зі змінами)
32.                        
"Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів".
Наказ Міністерства освіти і науки № 240 від 23.06.2000 
33.                        
"Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти"
Наказ Міністерства освіти і науки № 1222 від 21. 08. 2013 року
34.                        
"Про порядок комплектуванняінклюзивнихгруп у дошкільнихнавчальнихзакладах "
Лист МОН Українивід 02.04.2015 № 1/9-169
35.                        
"Щодо здійснення вчителем науково-дослідницької діяльності та пошукової роботи"
Лист Міністерства № 1/9 - 586 від 11.11.2014
36.                        
"Щодоокремихпитаньдержавноїатестації та рейтинговогооцінювання"
Лист Міністерства № 1/9-494 від26.09.2014
37.                        
"Щодовдосконаленняфаховоїмайстерностівчителівіноземнихмов"
Лист Міністерства № 1/9-495 від26.09.2014
38.                        
"Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів"
Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-296 від 09 червня 2016 року
39.                        
"Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів"
Лист Міністерства № 1/9-74 від 28.01.2014
40.                        
"Про недопущенняперевантаженняучнівпочатковихкласівнадмірнимобсягомдомашніхзавдань"
Лист Міністерства № 1/9-72 від28.01.2014
41.                        
"Щодометодичнихрекомендацій про викладаннянавчальнихпредметів у загальноосвітніхнавчальних закладах"
Лист МОН Українивід 17.08.2016 1/9-437
42.                        
"Про забезпеченнянавчальнихзакладівпрактичними психологами та організацію у 2016/2017 н.р. належногосупроводуучасниківнавчально-виховногопроцесу"
Лист МОН Українивід 20.07.2016 1/9-383

        




6. Перспективний план підвищення кваліфікації на курсах при ОІППО.

№ з/п
Категорія вчителів
2016
2017
2018
2019
2020
1.
Практичні психологи та соціальні педагоги
2
1
3
4
3
2.
Педагоги-організатори
1
0
0
0
1

7. Структура методичної роботи із закріпленими категоріями педагогічних кадрів (вчителями історії та правознавства).











8. Графік проведення засідань методичних об'єднань, творчих груп, постійно діючих семінарів тощо на 2016/2017 н.р.

Категорія педпрацівників
Форма роботи
дата
Місце проведення
1.
Практичні психологи та соціальні педагоги
Засідання РМО
серпень
НВК “Гайворонська гімназія – ЗШ №5”
2.
Педагоги-організатори
Засідання РМО
серпень
ЗШ І-ІІІ ст.№ 2 м.Гайворон
3.
Педагоги-організатори
Семінар-практикум
жовтень
ЗШ І-ІІІ ст.с.Чемерпіль
4.
Практичні психологи та соціальні педагоги
Семінар-практикум
листопад
ЗШ І-ІІІ ст.с.Хащувате
5.
Педагоги-організатори
Семінар-практикум
лютий
НВК “Гайворонська гімназія – ЗШ №5”
6.
Практичні психологи та соціальні педагоги
Семінар-практикум
березень
ЗШ І-ІІІ ст.с.Могильне

9. Опорні школи.

- загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  №1 м. Гайворон – з внутрішкільної методичної роботи; з питань впровадження Шкільної програми з профілактики тютюну, алкоголю та наркотиків (ХОУП);
- навчально-виховний комплекс "Гайворонська гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5" – вивчення і творчого впровадження в практику роботи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського; з апробації навчальної літератури; з реалізації превентивного проекту "Школа проти СНІДу", з питань організації роботи з обдарованими учнями;
- загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  с. Солутове – громадянського виховання; управлінської діяльності; впровадження моделі "Школа сприяння здоров’ю", впровадження інноваційних технологій;
- загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  с. Хащувате – патріотичного і національного виховання; формування критичного мислення молодших школярів, з питань підготовки педагогів до роботи з обдарованими учнями;
- загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  с. Могильне – модернізація методичної роботи як засіб виховання творчого вчителя; впровадження ТРВЗ-педагогіки та ейдетики в навчально-виховний процес;
- загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  с. Казавчин – екологічне виховання учнів у системі навчально-виховної роботи;
- загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів смт. Завалля –  впровадження проектної діяльності учителя і учня; модернізація діяльності класного керівника в сучасних умовах.
         - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  с.Бандурове –  впровадження моделі "Школа сприяння здоров’ю".

10. Робота з впровадження інноваційних технологій навчання та виховання.

Назва та суть інноваційної педагогічної технології,
автор-розробник
Колектив або особа, які апробують (адаптують, впроваджують) дану технологію
Прогнозовані результати
Школа адаптаційної педагогіки.
Автори: С. Ямбург,
Б. Брайде
Суть: школа володіє технологіями, що дозволяють максимально пристосуватися, адаптуватися до кожного учня. В школі навчаються різні категорії учнів (обдаровані та ті, що потребують корекційно-розвивального навчання). Мета: зберегти особистість учнів за будь-яких обставин в його житті.

Практичний психолог Володарська О. А.


Розв’язання проблем емоційної дезадаптації молодших учнів шкіл-інтернатів та розвиток їх особистості

11. Робота з молодими вчителями.

№ з/п
Заходи
Термін
Примітка
1.
Методична допомога щодо оформлення документації
Серпень 2016 р.

2.
Консультації щодо проведення психологічної діагностики в школі
Вересень 2016 р.

3.
Індивідуальні консультації щодо проведення консультативно-корекційної роботи в навчальному закладі
Протягом навчального року

12. Надання адресної методичної допомоги.

Питання
Дата
Категорія педпрацівників
1.      
Планування роботи РМО практичних психологів, соціальних педагогів та педагогів-організаторів
Серпень
Голови РМО практичних психологів, соціальних педагогів та педагогів-організаторів
2.      
Надання методичної допомоги  молодим спеціалістам, щодо ведення документації
Вересень
Практичні психологи, соціальні педагоги та педагоги-організатори
3.      
Ведення документації щодо планування методичної роботи
Вересень-жовтень
Заступники директорів з НВР
4.      
Консультування щодо організації та проведення тижнів психології у школі
Листопад
Практичні психологи
5.      
Організація методичної роботи в малокомплектній школі
Лютий
Директор НВК "ЗНЗ І-ІІ ступенів-ДНЗ" с.Соломія
6.      
Методична допомога практичному психологу та соціальному педагогу ЗШ І-ІІІ ст.с.Могильне щодо проведення семінару-практикуму
Березень
Повалінська Т.Ф.
Бурдейна Д.М.
7.      
Надання допомоги практичним психологам щодо діагностики учнів
Вересень-Травень
Практичні психологи

13.  Вивчення та аналіз стану навчально-виховної і методичної роботи в навчальних закладах.

№з/п
Проблема вивчення
Термін вивчення
Назва об’єкта вивчення
Форма узагальнюючого документа
1.      
Стан вивчення виховної роботи
Березень
НВК "знз І-ІІ ст.с.Соломія"
Довідка на атестацію

14. Питання, підготовлені та винесені на засідання ради РМК, колегії відділу освіти, наради з керівниками навчальних закладів.  

з/п
Питання
Де розглядалося
Дата
1.
Про стан профілактики правопорушень
в загальноосвітніх                                                          
школах району    
Колегія відділу освіти
Вересень 2016 року
2.
Про здійснення соціального захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування та дітей соціально-незахищених категорій.
Нарада директорів
Грудень 2016 року
3.
Про стан профілактики безпритульності
та бездоглядності серед неповнолітніх у закладах освіти району
Колегія відділу освіти
Грудень 2016 року
4.
Про стан профілактики суїцидальної поведінки серед учнівської молоді
Колегія відділу освіти
Лютий  2017 року

15. Перелік друкованої продукції, підготовленої методистом.

№з/п
Назва
друкованої продукції
Вид друкованої продукції
Термін видання

Примітка
1.      
Методичні рекомендації працівникам психологічної служби
Брошура
2016  рік

2.      
Методичні рекомендації педагогам з "важкими дітьми"
Посібник
2017 рік


16. Участь у підготовці та проведенні представницьких методичних заходів.

№ з/п
Назва заходу, в якому беруть участь члени РМО практичних психологів, соціальних педагогів та педагогів організаторів
Термін проведення
Примітка
1
Серпнева конференція освітян
Серпень 2016 року

2
Свято першого дзвоника
Вересень 2016 року

3
Тематичний вечір присвячений Дню вчителя
Жовтень 2016 року

4
Відкриття роботи Гайворонської філії МАН
Жовтень 2016 року

5
Свято закінчення навчального року
Червень 2017 року



Немає коментарів:

Дописати коментар